Om oss

Tomas Lydahl

Tomas Lydahl är född och uppvuxen i Ystad. 1986 flyttade han till Los Angeles och började en framgångsrik karriär inom hotellbranschen. Under sina 18 år med Marriott Hotels klättrade han på karriärstegen från kypare till restaurangchef, event-chef, Director of food & beverage till Director of Sales.

2006 startade han företaget och fokus låg då på säljutbildningar. Tomas första bok kom ut 2010 med titeln ”WOW! Så får du dina kunder att rekommendera dig!”. Jobbet som tillfällig vd för Key Solutions AB 2013 resulterade i titlarna Sveriges andra och Europas tredje bästa arbetsplats för medelstora företag enligt världsorganisationen ”Great Place To Work” 2015 skrev han boken ”TÄNK OM – du stressar i onödan med underrubriken ”Hur du behåller ditt lugn oavsett situation” vilken handlar om att agera utifrån den bästa versionen av dig själv, i alla lägen.

WOW marketing

Vi på WOW Marketing har en stor passion för kundservice, arbetsglädje och personlig utveckling. Skillnaden med att anlita oss och andra inspiratörer är att vi inte bara ger konkreta verktyg som kan användas omgående utan får även era deltagare att inse hur de kan bli den bästa versionen av sig själva i alla lägen. När vi är den bästa versionen av oss själva tar vi automatiskt hand om våra kunder på bästa sätt, är vi som mest produktiva samt skapar glädje och trivsel på jobbet.

Förutom föreläsningar och workshops jobbar vi med att hjälpa företag och organisationer under en längre tid (3 – 6 – 12 mån.) att skapa arbetsplatser utan stress enligt Arbetsmiljöverkets nya regler och lagar. Utöver att stressen försvinner, förbättras självförtroendet, produktivitet, kommunikation och relationer. Det i sin tur skapar arbetsglädje, bättre resultat och mindre frånvaro.

Vi arbetar med spänning och glädje i långvariga och framgångsrika samarbeten. Vi ser fram emot att få möjligheten arbeta även med er!